Αναβαθμίστε στην τελευταία έκδοση και εξασφαλίστε τον δικό σας κωδικό υποστήριξης!
Από τη Δευτέρα 25 Απριλίου 2016 η υποστήριξη άλλαξε. Προσωποποιημένη υποστήριξη μέσω τηλεφώνου, video κλήσης & e-mail θα παρέχεται μόνο σε κατόχους της τελευταίας έκδοσης των προγραμμάτων της LH Λογισμική.
Όταν καλείτε στο τμήμα υποστήριξης σας ζητείται να πληκτρολογήσετε έναν 8-ψήφιο κωδικό για να συνδεθείτε με εκπρόσωπο της υποστήριξης. Εάν είστε κάτοχος παλαιότερης έκδοσης, αναβαθμίστε στην τελευταία έκδοση για να εξασφαλίσετε τον προσωπικό σας κωδικό υποστήριξης.
Συμπληρώστε τη φόρμα και εκπρόσωπος από το τμήμα πωλήσεων θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει για το κόστος αναβάθμισης του δικού σας προγράμματος!