Εγγεγραμένος χρήστης
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας
Στοιχεία
Νέος χρήστης
Εαν δεν είστε εγγεγραμένος χρήστης,
μπορείτε να εγγραφείτε τώρα.
Με τη δημιουργία λογαριασμού αποκτάτε πρόσβαση:
  • σε εκδόσεις των προγραμμάτων
  • σε βιβλία (manual, παραδείγματα, κλπ)
  • σε tutorials



Your password must be at least 0 characters long. To make your password stronger, use upper and lower case letters, numbers, and the following symbols !@#$%^&*()

Συχνές ερωτήσεις εγκατάστασης

1. Ποιό πρόγραμμα πρέπει να εγκαταστήσω; Master (Fespa & Τέκτων), Fespa ή Τέκτων;

  • Αν έχετε αγοράσει το Master, επιλέγετε να εγκαταστήσετε μόνο το «MASTER» (δε χρειάζεται ξεχωριστή εγκατάσταση του «FESPA» ή του «ΤEKTΩN»).
  • Αν έχετε αγοράσει μόνο το Fespa, επιλέγετε να εγκαταστήσετε το «FESPA» ή το «MASTER» (oι δύο αυτές επιλογές είναι ταυτόσημες και απόλυτα λειτουργικές, όσον αφορά το στατικό μέρος του προγράμματος).
  • Αν έχετε αγοράσει μόνο το Τέκτων, επιλέγετε να εγκαταστήσετε το «ΤEKTΩN» ή το «MASTER» (oι δύο αυτές επιλογές είναι ταυτόσημες και απόλυτα λειτουργικές, όσον αφορά το αρχιτεκτονικό μέρος του προγράμματος).
  • Αν δεν είστε βέβαιος τι έχετε αγοράσει μπορείτε να εγκαταστήσετε «MASTER» και θα ενεργοποιηθούν αυτόματα οι λειτουργικότητες του Fespa ή του Τέκτονα που έχετε αγοράσει.

Προσοχή: Δεν συνίσταται να έχετε εγκατεστημένα στον ίδιο Η/Υ και Master και Fespa. Πολλαπλές εγκαταστάσεις της ίδιας έκδοσης του προγράμματος (Master, Fespa και Τέκτων) στον ίδιο H/Y προκαλέσουν προβλήματα στον μηχανισμό επίλυσης του Fespa και θα πρέπει να αποφεύγονται.

2. Έχω εγκατεστημένη μια παλαιότερη έκδοση του προγράμματος την οποία θέλω να διατηρώ παράλληλα με την καινούρια στον ίδιο Η/Υ. Υπάρχει αυτή η δυνατότητα;

Οι δύο εκδόσεις μπορούν να λειτουργούν παράλληλα σε διαφορετικό φάκελο εγκατάστασης, έχοντας δύο διαφορετικά κλειδιά στον Η/Υ χωρίς πρόβλημα. Πάντως συνιστούμε αν θέλετε να διατηρήσετε την παλιά έκδοση, να την εγκαταστήσετε σε διαφορετικό Η/Υ καθώς είναι πιο ασφαλής σαν επιλογή γενικά.

3. Μετά την εγκατάταση και την λήψη κωδικών ενεργοποίησης του προγράμματος σε λειτουργικό Windows Vista ή 7 εμφανίζεται το μήνυμα «Αδυναμία εγγραφής στην registry. Χρησιμοποιήστε το Regedit».

Αν το λειτουργικό σας σύστημα είναι Windows Vista ή 7 δεν έχει απενεργοποιηθεί η λειτουργία ελέγχου λογαριασμού χρήστη (UAC). Δείτε τις οδηγίες εγκατάστασης για Windows Vista.(/a)

4. Γιατί το πρόγραμμα ζητάει κωδικούς κάθε φορά που ξεκινάει;

Βεβαιωθείτε ότι έχετε κωδικό διαχειριστή συστήματος για την εγκατάσταση του προγράμματος και τη διαδικασία λήψης των κωδικών.

5. Γιατί δεν μπορώ να λάβω κωδικούς ενεργοποίησης μέσω διαδικτύου;

Πιθανές αιτίες με σειρά συχνότητας εμφάνισης:

  • Ελέγξτε αν η σύνδεσή σας με το διαδίκτυο είναι ενεργή και δεν υπάρχει κάποιο πρόγραμμα προστασίας (Antivirus ή Firewall) που εμποδίζει την επικοινωνία με το κέντρο λήψης κωδικών.
  • Ο Η/Υ σας δεν είναι συνδεδεμένος απευθείας στο διαδίκτυο (απευθείας σύνδεση με μόντεμ) αλλά μέσω άλλου Η/Υ (proxy server). Αυτός ο τρόπος δεν υποστηρίζεται και η λήψη κωδικών ενεργοποίησης πρέπει να γίνει τηλεφωνικά.
  • Έχετε εγκαταστήσει νεότερη χρεώσιμη έκδοση από αυτή που έχετε αγοράσει. Καλέστε στο τμήμα πωλήσεων στο 210 3835324 για να την παραγγείλετε ή εγκαταστήστε το παλιό σας πρόγραμμα από το CD που σας έχει δοθεί με την αγορά.

6. Τα αρχεία χρήστη (Ανοίγματα ή Αντικείμενα) θα επηρεαστούν από τη νέα εγκατάσταση;

Η νέα εγκατάσταση δεν επηρεάζει τα αρχεία που έχουν δημιουργηθεί και φυλαχθεί σαν αρχεία χρήστη στις αντίστοιχες ειδικές θέσεις της βιβλιοθήκης.

7. Το νέο πρόγραμμα διαβάζει τα παλαιά αρχεία μου;

Η νέα έκδοση είναι συμβατή με όλα τα παλιότερά σας αρχεία, ανεξάρτητα από το πρόγραμμα και το λειτουργικό που είναι δημιουργημένα.

8. Γιατί μου βγάζει «κινέζικα» (ακαταλαβίστικους χαρακτήρες) στη φόρμα εγκατάστασης ή και μέσα στο πρόγραμμα;

Αυτό συμβαίνει διότι στις τοπικές ρυθμίσεις του υπολογιστή σας η επιλεγμένη γλώσσα είναι τα αγγλικά.
Για να το διορθώσετε

  • Πηγαινετε στον Πίνακα Ελεγχου (Control Panel)
  • Επιλέξτε Ώρα-Γλώσσα-Περιοχή (Clock-Language-Region)
  • Περιοχή & γλώσσα (Region & Language)
  • Στο παράθυρο «Περιοχή & Γλώσσα» (Region & Language), που εμφανίζεται, επιλέξτε την καρτέλα Διαχείριση (Administrative)
  • Κάντε κλικ στην «Αλλαγή τοπικών ρυθμίσεων συστήματος» («Change system Locale») και για «Τοπικές ρυθμίσεις συστήματος» επιλέξτε «Ελληνικά».
  • Eπανεκκίνηστε τον Η/Υ σας προκειμένου να ενεργοποιηθούν οι αλλαγές.